VOMAR geopend

By 2 oktober 2013 Nieuws

SupermarktMet ingang van 3 oktober 2013 zal de supermarkt van de VOMAR haar deuren openen. Daarmee is er eindelijk weer een supermarkt met een groot assortiment én een pinautomaat (komt binnenkort) in de buurt. Op 2 oktober vond een receptie plaats voor omwonenden en genodigden; er waren veel enthousiaste reacties te horen.

Voordat het zover was, is er heel wat gebeurd. Naast overleg tussen de VOMAR en de twee verenigingen van eigenaren van de appartementen boven de winkel moest er ook een oplossing komen voor de fysiotherapiepraktijk van Joost Adams. Al dit overleg kostte tijd, maar heeft geleid tot een voor alle betrokkenen aanvaardbare situatie. Bovendien vond er een omvangrijke verbouwing plaats. Die verbouwing is uitvoerig op gedocumenteerd op een website van wijkgenoot PJ Visser. De allerlaatste foto’s moeten nog worden toegevoegd, maar het is een prachtig overzicht van een grote verbouwing.