Bouw mee aan het openluchttheater in het Park

logoDe heuvel ligt er. De grond is ingeklonken. De tegels waarmee de tribunes worden gemetseld, zijn verzameld en liggen klaar in het park. Het is nu tijd voor de volgende stap: het bouwen van de tribunes. Het Openluchttheater is een amfitheater zodat er zonder versterking kan worden gespeeld. Het theater krijgt 160 plaatsen.

De bewonersvereniging De Oude Kwekerij zoekt klussers die mee willen helpen de tribunes op te bouwen. Het werk bestaat uit het egaliseren van de grond, het plaatsen van de tegels, het metselen van de tribunes en de bijkomende werkzaamheden zoals onkruid wieden. De werkzaamheden staan gepland op woensdag en zaterdag tussen 10 en 15 uur. Je hoeft niet elke keer mee te doen. Als je vaker wilt werken of op een ander moment kan daar altijd een afspraak over gemaakt worden.

Het is toch erg mooi als je met kennissen straks lang het park fietst en je ziet het theater te kunnen zeggen: kijk dat heb ik helpen bouwen. Heb je zin om je handen uit de mouwen te steken, meld je aan bij:

Ben Bras
tel: 06-1334.3929