Nieuws uit het Park

By 7 september 2014 Nieuws

logoHet bestuur van het Park stuurde ons het volgende bericht:

Vanuit het Park wordt het volleybaltoernooi georganiseerd als een nieuw jaarlijks terugkerend evenement voor de bewoners uit de 3 omliggende wijken. Deze eerste keer werd het als openingsactiviteit georganiseerd en we hebben positieve reacties ontvangen. Men vond het heel leuk om in het Park te zijn, actief te zijn, andere bewoners te ontmoeten, goede sfeer.

Verder is er weer heel veel gebeurd sinds het vorige bericht.
Na het  “zomerreces” is voortvarend doorgegaan met het maken van plannen. Ook is er hard gewerkt aan het aanleggen van het Openluchttheater. Gaat u maar eens kijken, dat schiet al heel hard op. Probeert u dan ook even de akoestiek ter plekke: het klinkt al geweldig!

Er is nog geen ledenstop, dus u kunt nog altijd LID worden.
We willen graag aan de gemeente, sponsoren en fondsen laten zien dat het Park ook voor de bewoners een serieuze club is. U kunt hierbij helpen door lid te worden, en dat is nog altijd GRATIS. U kunt uzelf (en ook uw gezinsleden) heel makkelijk aanmelden via de website, www.parkdeoudekwekerij.nl

We wensen u een fijne nazomer en wie weet tot ziens in het Park!