Groente orkest zoekt orkestleden!

groente orkestOrkestleden gezocht voor project groente orkest, solist: Karin ten Cate

Uit bijna alles wat in een soep hoort, kun je ook klank halen: wortels, paprika, prei en linzen worden fluiten, ocarina’s, klappers en rammelaars. En wie weet wat er verder nog in kan… water natuurlijk, zout en peper!

Wie helpt ons een lekker recept met een mooie klank te ontwikkelen? We zijn op zoek naar orkestleden, die ervaring hebben met ritme of blaasinstrumenten, zin hebben om te experimenteren met verschillende groenteklanken, graag met ons willen lachen en mooie muziek maken.

Wij dat zijn de sopraan Karin ten Cate en zangpedagoog Damaris Kort. Karin zingt twee van de drie stukken met begeleiding van het groenteorkest. De soep kookt Nicolette de Wandeler. 19 april is de opening van het amfitheater in Park de Oude Kwekerij. Dan willen we het recept laten horen in het amfitheater en proeven in De eetbare tuin.

Hoeveel tijd hebben we in totaal nodig om het recept te ontwikkelen en de soep te maken? Reken op drie dagdelen plannen, uitproberen, instrumenten maken en repeteren plus het optreden zelf. Data hiervoor prikken we samen data. Oefenlocatie: Bachlaan 4, Bergermeer, Alkmaar.Nieuwsgierig? Mail naar damariskort@y ahoo.com of bel 072-5157026.