Van het Park kregen we het volgende bericht:

Op zaterdag 4 november is het weer in het hele land Natuurwerkdag, zie https://www.natuurwerkdag.nl/index-home.php

Deze dag is bedoeld om met elkaar de handen uit de mouwen te steken. Het resultaat is dan a. er is weer lekker wat gedaan, b. we hebben plezier gehad met elkaar en misschien ook c. u hebt een aantal leuke nieuwe mensen leren kennen. Natuurlijk doen wij als Park ook weer mee.Wat we gaan doen is in ieder geval de Parkschuur opruimen, afval verwijderen, en waarschijnlijk de plekken met water (de Poel en de Speelgreppel) eens aanpakken.

De koffie en thee is om 9.30 uur klaar. Dan kunt u nog even wat drinken, en beginnen we om 10.00 uur met het werk.Als het lunchtijd is gaan we met zijn allen lekker een broodje eten. Om pakweg 15.00 uur is het wel weer eens einde dag.

Heeft u zin en tijd om te komen helpen? U bent van harte welkom!

Noteert u het vast? Vlak voor die datum komen we nog terug op welke klussen we dan bedacht hebben.Misschien heeft u een paar uur de tijd, misschien kunt u de hele dag, dat maakt niet uit. Bij het verdelen van het werk houden we rekening met wat bij u past en wat u leuk vindt om te doen. Graag tot dan!