Op 19 december was ik (Anneke Dirkx) op visite bij onze buren op de Chopinstraat. Voorheen Heliomare, nu Esdége Reigersdaal. Niet iedereen was thuis, zo gaat dat in een huishouden met jongvolwassenen. We hebben eens doorgenomen wat zij leuk of minder leuk vinden in de Bergermeer. Een aantal woont al bijna 10 jaar in onze wijk, dus ze weten goed waar ze het over hebben. Ze verheugen zich op Kunst bij de Buren, dan zijn we weer van harte welkom.
Erdem sprong bijna uit zijn supersonische rolstoel toen hij hoorde dat er een vissteiger aangelegd wordt. In het voorjaar wil hij graag een vismaatje!
Ga je wel eens maar de bioscoop of de kroeg en heb je behoefte aan vrolijk gezelschap, denk dan ook eens aan deze gasten! En misschien zien we ze binnenkort bij de Nieuwjaarsborrel, dat zou leuk zijn.

Heb je zin om zo nu en dan wat met een van deze jongeren te ondernemen, loop dan gewoon eens langs bij hun woning. Overdag zijn ze meestal naar hun werk, maar ’s avonds is er altijd iemand thuis.

Op de foto zie je Erdem, Janne, Marije, Brian en Anneke Dirkx.