Vanaf 18 januari staat in het Parkhuis iedere donderdagochtend vanaf 09.30 tot 12.00 uur de koffie en thee klaar. Iedereen die zin heeft om langs te komen is van harte welkom. Voor alleen een kop koffie of een praatje, maar ook als u wat wilt weten over het park, of over het gebruik van het parkhuis. En als u mee wilt helpen met het onderhoud van het park.

Er zijn regelmatig terugkerende werkzaamheden zoals het grasmaaien bij het openluchttheater, vooral in het voorjaar distels en berenklauw verwijderen. Reparaties, opruimen, er is altijd wel wat te doen.

Meewerken is welkom, maar niet verplicht. Als u alleen maar langskomt voor een praatje of om even wat te lezen in de tuinbladen en tuinboeken die we hebben liggen is het ook goed. Iedereen is van harte welkom!

De openstelling van het parkhuis is voorlopig een proef die een 2 maanden zal duren. We hopen dat er een groepje vrijwilligers gaat komen die deze proef willen helpen voortzetten.

Met vriendelijke groet,

Namens de Vereniging Vrienden van het Park de Oude Kwekerij,