Woensdagmiddag 13 juni a.s wordt op de Beethovensingel (ter hoogte van de Nicolaas Beetsschool en het grote veld) weer de jaarlijkse Nationale Buitenspeeldag georganiseerd.

Die middag is de Beethovensingel het domein van de kinderen en dus afgesloten voor alle verkeer. Het startsein zal klinken om 13.30 uur en tot 16.00 uur kunnen de kinderen vrijuit spelen op straat en op het grote veld. Alle activiteiten zijn, dankzij een bijdrage van een groot aantal sponsors, gratis!!

Dus zet alvast in de agenda; woensdagmiddag 13 juni spelen op straat tijdens de Buitenspeeldag 2018!

De Buitenspeeldag Bergermeer is een ontzettend gezellige happening. Het is een hele organisatie, maar wie de kinderen die middag heerlijk ongestoord ziet buiten spelen, geniet zelf ook! Vrijwilligers zijn zeer gewenst en dringend nodig. Zin om te helpen? Neem dan contact op met Nandy Ligthart via 06-15876994 of nandydebock@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt namens Melanie, Natacha, Antoinette, Nandy en alle kinderen die deelnemen aan de Buitenspeeldag!