Woensdagmiddag 13 juni a.s wordt op de Beethovensingel (ter hoogte van de Nicolaas Beetsschool en het grote veld) weer de jaarlijkse Nationale Buitenspeeldag georganiseerd.

Die middag is de Beethovensingel het domein van de kinderen en dus afgesloten voor alle verkeer. Het startsein zal klinken om 13.30 uur en tot 16.00 uur kunnen de kinderen vrijuit spelen op straat en op het grote veld. We hebben weer leuke nieuwe spellen bedacht en ook de peuter/kleuterhoek is groter dit jaar. Natuurlijk zijn de ‘oude’ toppers ook weer aanwezig zoals het spijkerbroek hangen, paardje rijden en het grote springkussen. Alle activiteiten zijn, dankzij een bijdrage van een groot aantal sponsors, gratis!!

BSD1De Buitenspeeldag Bergermeer is een ontzettend gezellige happening. Het is een hele organisatie, maar wie de kinderen die middag heerlijk ongestoord ziet buiten spelen, geniet zelf ook! Vrijwilligers zijn zeer gewenst en dringend nodig. Zin om te helpen? Neem dan contact op met Nandy Ligthart via 06-15876994 of nandydebock@hotmail.com