1 juli 2018: Kunst bij de buren – alle informatie

By 1 mei 2018Nieuws

Het belooft een fantastische kunst bij de buren te worden! We hebben de kunstroute langs de woningen uitgebreid met twee nieuwe activiteiten:

Kunst & Kitsch – van 11 tot 13 uur in de Nic Beetsschool. Larry Koning van Kunsthandel Koning zal als deskundige zijn oordeel vellen over door jullie ingebrachte kunstwerken. Lees meer: https://wijkverenigingbergermeer.nl/2018/05/18/kunst-kitsch-hoe-wat/

Selfie schilderen – voorheen zelfportretten- voor kinderen. Een workshop voor 15 kinderen, van 14 – 15 uur. In de Nic Beetsschool. Er wordt lesgegeven door een echte kunstenaar en er zijn 15 ezeltjes beschikbaar. LET OP: Workshop twee is vervallen. Lees meer:

De kunstroute door de wijk is van 13 tot 17 uur. Met nieuwe kunstenaars en nieuwe adressen, maar ook weerzien met oude bekenden. Het programma en de plattegrond  staan in de Componist en er wordt een flyer huis aan huis bezorgd. Korte informatie en foto’s van kunstwerken zijn (indien beschikbaar) te vinden op

Een extraatje is een activiteit van de Alkmaarse Dichterskring, die op 1 juli van14 tot 16 uur in het openluchttheater optreden. Ook kunst en dus van harte aanbevolen!

De Componist verschijnt eind mei, en in juni zullen we via de website en facebook verdere informatie verstrekken.