Tijdens de afgelopen ledenvergadering van 15 november j.l. hebben wij afscheid genomen van onze voorzitter Anneke Dirkx. Na een periode van maar liefst acht jaar waarvan zevenenhalf jaar als voorzitter heeft Anneke besloten dat het tijd is om het stokje over te dragen aan een andere enthousiasteling binnen de wijk. Wij kunnen alleen maar vol trots en met groot respect terugkijken op iemand die met enorme toewijding en energie de wijkvereniging echt als een actieve en betrokken vereniging heeft neergezet. Zelfs ondergetekende weet half nog niet welke werkzaamheden Anneke allemaal naast haar voorzitterschap de afgelopen acht jaar op zich heeft genomen om o.a. de diverse evenementen die in wijk jaarlijks worden georganiseerd tot een succes te maken.

Al jouw inzet heeft er uiteindelijk ook voor gezorgd dat wij relatief snel een nieuwe enthousiasteling in de wijk hebben gevonden, die graag het stokje wilde overnemen. Met grote trots kunnen wij hierbij melden dat dhr Elger Snikkenburg per 1 januari 2019 formeel het voorzitterschap de wijkvereniging op zich zal nemen. In de komende communicatie zal Elger zichzelf verder introduceren, maar wij kijken in ieder geval vol enthousiasme uit naar zijnĀ  komst.