Informatie JOL 2019

Vereniging JOL-Bergerhof bestaat uit een groep enthousiaste vrijwilligers, die voor dit verantwoordelijke werk belangeloos een deel van de eigen vakantie beschikbaar stelt om ruim 200 kinderen van maandag 12 t/m donderdag 22 augustus plezier te bezorgen. Het thema van dit jaar is

MAGIE

Wij willen  u duidelijk en volledig informeren over de duur van onze activiteiten, de globale tijden waarop ze plaats vinden en de persoon met wie u contact kunt opnemen als u vragen heeft. Persoonlijk langskomen is natuurlijk ook mogelijk en wel zo gemakkelijk, onder het genot van een kopje koffie of thee kunnen wij dan uw vragen beantwoorden.

De JOL vind plaats in het Stadspark de oude Kwekerij. http://www.parkdeoudekwekerij.nl/

Het opbouwen duurt van di. 6 aug. t/m zondag 11 augustus

De eerst week met kinderactiviteiten begint op maandag ochtend 12 augustus t/m vrijdag avond 16 augustus. Dagelijks vanaf ongeveer 9.15 tot globaal 16.00

In het tussenweekend op zaterdag 17 en 18 augustus zijn er geen kinderactiviteiten.

Op zaterdag 17 augustus geniet de leiding van een besloten feest.

De tweede week met  kinderactiviteiten begint op maandag ochtend 19 augustus en duurt t/m donderdag avond. Dagelijks vanaf ongeveer 9.15 tot globaal 16.00.

Het opruimen vindt plaats op vrijdag 23 augustus

Wij nodigen u van harte uit om kennis te maken met onze activiteiten op:

Vrijdag 16 augustus tijdens onze open avond van 19.00 tot 21.00 uur.
Donderdag 22 augustus tijdens onze slotavond van 18.45 tot 22.30

ALVAST HARTELIJK DANK VOOR UW BEGRIP

Het Jolteam.

Contact JOL-Bergerhof,