Kunst bij de buren 2020

Ook dit jaar organiseert Wijkvereniging Bergermeer weer Kunst bij de Buren. Een tweejaarlijkse activiteit, waarbij kunstenaars exposeren bij wijkbewoners, die hun huis daarvoor ter beschikking stellen. Tussen 13:00 en 17:00 uur staan de deuren van de exposerende huizen wijd open voor bezoekers en bent u van harte welkom om alle kunst te bewonderen.

Kent u zelf een kunstenaar die óf in uw eigen huis óf bij een aangemeld huis wil exposeren? Geef dit dan ook door aan het bovengenoemde mailadres. De kunstenaars hoeven niet per sé uit de Bergermeer te komen.

Ook zal er voor de kinderen tussen 13:00 en 15:00 uur een activiteit worden georganiseerd. Over het hoe en waar leest u meer in de volgende Componist.

Dus: Zet Kunst bij de Buren op zondag 28 juni alvast in uw agenda en geef uw huis en / of een kunstenaar door via margaret@wijkverenigingbergermeer.nl

Aanmelden

Wilt u weer of voor de eerste keer uw huis ter beschikking stellen voor deze middag ? Meld uw woning dan vóór 15 maart a.s. aan via margaret@wijkverenigingbergermeer.nl