Zonder leden geen vereniging

Wijkvereniging Bergermeer organiseert, en  subsidieert activiteiten en evenementen in de Bergermeer. Daarnaast vertegenwoordigt het bestuur de wijk in het contact met de gemeente als het gaat om gemeentelijke plannen met betrekking tot de wijk

Ben je op zoek naar een manier om meer betrokken te raken bij je buurt? Word dan lid van de wijkvereniging Bergermeer en draag bij aan het organiseren van evenement en activiteiten in de wijk. De contributie wordt gebruikt voor diverse activiteiten zoals de Bergemeerrun, Halloween, paaseieren zoeken en nog veel meer.

Jekunt lid worden of lid blijven door dit bedrag over te maken op rekeningnummer NL75 INGB 0003583596 tnv Wijkvereniging Bergermeer.

Vrijwilligers

Wil je iets goeds doen voor de Bergermeer en nieuwe mensen ontmoeten? Word dan vrijwilliger bij de wijkvereniging Bergermeer! We hebben hulp nodig bij het organiseren van onze activiteiten en evenementen. Samen kunnen we onze wijk nog leuker en gezelliger maken. Doe je mee?