Op zaterdag 25 juni 2022 vindt na een paar jaar van afwezigheid Muziek bij de Buren weer plaats! En niet alleen zal er muziek zijn in een aantal huizen in onze mooie wijk, óók zijn er activiteiten voor kinderen en wordt er ‘s avonds een feestavond voor de hele wijk georganiseerd in Park de Oude Kwekerij.

De organisatie van Muziek bij de Buren is op zoek naar vrijwilligers op zaterdag 25 juni:

‘s Middags staan er van 14:00 tot 16:00 springkussens voor kinderen op het grasveld van de scholen aan de Beethovensingel en is er muziek. Vrijwilligers wordt gevraagd om van 13:30 tot circa 16:30 aanwezig te zijn voor toezicht bij de springkussens en het schenken van koffie, thee en limonade en het uitdelen van versnaperingen.

‘s Avonds vindt de feestavond mét muziek plaats in Park de Oude Kwekerij van 20:00 tot 22:30. Vrijwilligers wordt gevraagd om van 19:00 tot circa 23:00 aanwezig te zijn voor op- en afbouw en voor bardienst.

Helpt u mee om van deze feestdag een tópdag te maken voor de hele wijk ? Geef u dan op via ellybootsma@me.com en vermeld er ook even bij, waar uw voorkeur naar uitgaat. We begroeten u graag en we maken er gezamenlijk een prachtige dag voor de hele wijk van !