Op zaterdag 23 september vinden de 6de editie van de BergermeerRun plaats, het gezelligste evenement voor alle hardloopliefhebbers. Daarnaast staat de BergermeerRun natuurlijk bekend om het feit dat een belangrijk deel van de opbrengst naar het goede doel gaat. Dit jaar hebben wij besloten om Familiehuis Noord West te ondersteunen. Naast een mooi bedrag van de sponsoren gaat er van elke inschrijving € 1,00 naar het goede doel zodat er aan het eind van de dag een mooi bedrag is ingezameld voor het Familiehuis!

En om 23 september opnieuw een superleuke dag te laten worden, hebben we natuurlijk jullie en jullie supporters nodig!!! Schrijf je dus snel in om er samen met ons weer een leuke dag voor de hele wijk van te maken. Inschrijven doe je op bergermeerrun.nl !

Kidsrun

Om 13:00 gaat de Kidsrun van start in de categorieën 500m en 1000m. De start en finish is op het Sportveld Beethovensingel. Let op: Inschrijven op bergermeerrun.nl is wel heel handig, want als je dit voor 9 september doet, kunnen we jouw naam op je startbewijs zetten! Schrijf je je na 9 september in, dan kunnen we je naam helaas niet meer op je startbewijs erbij zetten, maar je kunt dan natuurlijk nog wel gewoon meedoen!! De kosten zijn 5 euro. Je kunt je ook op de dag zelf nog inschrijven. Zorg dan dat je rond 12.00 uur op het veld bent, want vanaf die tijd gaan de inschrijftafels open.

5km en 10km voor volwassenen

Om 14:00 uur start voor volwassenen de 5km en 10km hardloopwedstrijd dwars door de Bergermeer. Let op: Als je je voor 9 september aanmeldt op bergermeerrun.nl kunnen we jouw naam op je startbewijs zetten! De kosten zijn dan 15 euro. Schrijf je je na 9 september in, dan kunnen we je naam helaas niet meer op je startbewijs erbij zetten, maar kan je natuurlijk nog wel gewoon meedoen!! En uiteindelijk kan je natuurlijk ook op de dag zelf ook nog inschrijven, zorg dan dat je rond 12.00 uur op het veld bent, want vanaf die tijd gaan de inschrijftafels open. De kosten zijn dan 17,50 euro.

Feest op het veld

Het is elk jaar weer heel gezellig om de lopers aan te moedigen of na het lopen uit te hijgen op een feestelijk ingericht veld. Daarom zijn er springkussens, een ijskraam en muziek. Ook lopen er veel vrijwilligers rond die de sfeer verhogen. We hebben niet de mogelijkheid om wat dan ook te schenken, behalve limonade, of broodjes te verzorgen, maar voel je vrij om je koelbox mee te nemen. Want elk jaar is het mooi weer, dus nu ook.

Maar het allerbelangrijkste is dat er veel hardlopers meedoen die daardoor bijdragen aan een mooi bedrag voor het goede doel: Familiehuis Noord West.